Brick-print on Facebook | brick-print.nl

NL/BE LEGO Masters!

Aankomende LEGO beurzen, tips uitwisselen over betrouwbare verkopers en andere onderwerpen die niet in de categorieën passen kan je hier kwijt.
Forum rules
Het verkopen van je LEGO is niet toegestaan op dit forum. De Brickstow community is opgericht om het over LEGO te hebben. Ongepast taalgebruik hoort daar niet bij. Blijf ten allen tijde binnen het onderwerp om het gezellig te houden! Het Brickstow team zal bij het overtreden van de gebruikelijke omgangsnormen optreden tegen de overtreders.
Post Reply
JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

NL/BE LEGO Masters!

Post by JackBrick »

Image

Allemaal de aflevering van vanavond gekeken? :mrgreen: Meningen, ideeën en reacties kan je de komende weken hier kwijt!

JackBrick
Site Admin

Community Awards

Flair

Re: NL/BE LEGO Masters!

Post by JackBrick »

Om eens mee te beginnen: programma bevalt me heel goed! Leuk opgezet en wat mij betreft maximaal lego! Ik begrijp alleen niet waar je de informatie over de thuisopdrachten terug kan vinden? #ikbenlegomaster op Instagram opgezocht maar daar word ik niet veel wijzer van, iemand een idee?
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Seasonbricks
My LEGO city name: Legodorp

Community Awards

Post by Seasonbricks »

Was zeer leuk! Het lijkt me wel erg uitdagend voor de deelnemers, eerst 15 uur bouwen en dan krijgen ze nog even een opdracht van 3 uur voor de kiezen...
Vond het niveau zeer hoog en prachtige bouwwerken gezien! Ik ga volgende keer zeker weer kijken!

JackBrick
Site Admin

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

Om mee te beginnen, welkom op het forum Seasonbricks! :) Ik heb je account even omgezet van "newly (..)" naar "registered member", dat betekent dat voortaan je reacties gelijk worden geplaatst. (en niet eerst bij mij op een approval-lijstje belanden)

Kijk uit naar je eerste gedeelde foto's hier van Legodorp! :mrgreen:
Seasonbricks wrote: Sat Apr 11, 2020 8:01 pm Was zeer leuk! Het lijkt me wel erg uitdagend voor de deelnemers, eerst 15 uur bouwen en dan krijgen ze nog even een opdracht van 3 uur voor de kiezen...
Vond het niveau zeer hoog en prachtige bouwwerken gezien! Ik ga volgende keer zeker weer kijken!
Het kwam op mij ook wel uitdagend over, aan de andere kant... bij mij zit altijd de meeste tijd in dat ene steentje zoeken en dat dan x200, en 300x alternatieven bedenken omdat je niet de juiste stenen hebt.. Hier was alles aanwezig en allemaal voldoende en op kleur én soort gesorteerd!

Ik ga ook zeker weer kijken ja! De onverwachte extra opdracht was wel een leuke bijkomstigheid, "serious play" hè. :lol:
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Seasonbricks
My LEGO city name: Legodorp

Community Awards

Post by Seasonbricks »

Ja, had ik maar zo’n grote voorraad en helemaal voorgesorteerd!

Hier is de link naar de informatie over de thuisopdracht trouwens: https://www.rtl.nl/gemist/lego-masters/ ... sopdracht/

JackBrick
Site Admin

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

Ja, fors rijtje voorwaarden! Maar de prijs liegt er niet om, ga je meedoen? De eerste opdracht schijnt te zijn "bouw een flatgebouw" (al hoor ik ook "bouw een monster, verwarrend. :mrgreen: )

Post Reply