Brick-print on Facebook | brick-print.nl

Mijn IDEAS Central Perk project

Nog steeds bezig met een mod of moc? Deel je voortgang! Vraag feedback van anderen.
Forum rules
De Brickstow community is opgericht om het over LEGO te hebben. Ongepast taalgebruik hoort daar niet bij. Blijf ten allen tijde binnen het onderwerp om het gezellig te houden! Het Brickstow team zal bij het overtreden van de gebruikelijke omgangsnormen optreden tegen de overtreders.
JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Re: Mijn IDEAS Central Perk project

Post by JackBrick »

Bricksterdam wrote: Wed Mar 11, 2020 5:41 pm
JackBrick wrote: Wed Mar 11, 2020 10:17 am Deze openingen zijn niet te voorkomen
aan wedge plate 2x3/2x4 gedacht? (foto 1)
EINDELIJK de tijd gevonden afgelopen week om dit project tot een voorlopige 1.0 versie te brengen!!! Ik heb zojuist de laatste hand eraan gelegd. Alle ruimtes zijn betegeld en gedecodeerd. (op de benedenverdieping na natuurlijk, zoals gezegd - die wil ik origineel houden) Omdat het nu donker is morgen pas toe aan een video en ... mucho foto's!!! :mrgreen:

Echt heel erg tevreden met het resultaat, beste (en grootste af-gebouw tot nu toe! Heel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!!

Je kan 'm zien in een nieuw topic, hier: klik!

Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Locked