Brick-print on Facebook | brick-print.nl

MOC Instructies van grachtenpanden

Nog steeds bezig met een mod of moc? Deel je voortgang! Vraag feedback van anderen.
Forum rules
De Brickstow community is opgericht om het over LEGO te hebben. Ongepast taalgebruik hoort daar niet bij. Blijf ten allen tijde binnen het onderwerp om het gezellig te houden! Het Brickstow team zal bij het overtreden van de gebruikelijke omgangsnormen optreden tegen de overtreders.
CptUrco
Street tile
My LEGO city name: Canalhouse

Community Awards

MOC Instructies van grachtenpanden

Post by CptUrco »

Omdat ik merk dat steeds meer mensen het onofficiële thema Amsterdamse grachtenpanden toch wel erg leuk vinden, ben ik van plan er instructies voor te maken. Dan kan je er zelf mee aan de slag en leer je de basis bouwtechnieken.
Wat vinden jullie van dat idee?

JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Re: MOC Instructies van grachtenpanden

Post by JackBrick »

Ik vind het een top idee! Ik ben reeds een aantal keer benaderd met de vraag of ik een instructie wil maken voor mijn "central perk" moc, deze: klik. Maar ik zou niet weten hoe je dat moet doen?
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

CptUrco
Street tile

Community Awards

Post by CptUrco »

JackBrick wrote: Thu Jul 23, 2020 4:42 pm Ik vind het een top idee! Ik ben reeds een aantal keer benaderd met de vraag of ik een instructie wil maken voor mijn "central perk" moc, deze: klik. Maar ik zou niet weten hoe je dat moet doen?
Het kan met meerdere programma’s. Ik ben met Lego Digital Designer (LDD) begonnen. Maar daar zijn niet alle Bricks op aanwezig. Er is nog meer software maar daar moet ik mij nog in verdiepen. Ben met een CAD programma aan het stoeien maar dat gaat weken duren voordat ik daar instructies uit krijg

JackBrick
Site Admin

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

Ik heb weleens gehoord van zowel LDD als stud.io, die is van Bricklink. Wel allebei zelf nog nooit iets mee gedaan. Die laatstgenoemde adverteert met het gemak van instructies maken. Klikbare link. Wel op laptop of pc openen, op je gsm werkt het niet echt lekker.
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

CptUrco
Street tile

Community Awards

Post by CptUrco »

JackBrick wrote: Thu Jul 23, 2020 7:07 pm Ik heb weleens gehoord van zowel LDD als stud.io, die is van Bricklink. Wel allebei zelf nog nooit iets mee gedaan. Die laatstgenoemde adverteert met het gemak van instructies maken. Klikbare link. Wel op laptop of pc openen, op je gsm werkt het niet echt lekker.
LDD wordt door Lego niet meer ondersteund. Ik ga die van Bricklink wel ff checken. Thanx!

CptUrco
Street tile

Community Awards

Post by CptUrco »

Nog een gemaakt

JackBrick
Site Admin

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

@CptUrco die had je toch al gedeeld?

CptUrco
Street tile

Community Awards

Post by CptUrco »

JackBrick wrote: Mon Jul 27, 2020 9:08 am @CptUrco die had je toch al gedeeld?
Nee, dit is part 2 😉

JackBrick
Site Admin

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

Ow wacht ik lees het nu eronder :D Wellicht logischer om dat erboven te zetten, of ligt dat aan mij?

CptUrco
Street tile

Community Awards

Post by CptUrco »

JackBrick wrote: Tue Jul 28, 2020 6:31 pm Ow wacht ik lees het nu eronder :D Wellicht logischer om dat erboven te zetten, of ligt dat aan mij?
Haha ja misschien wel. Dus ligt niet helemaal aan jou ;)

Post Reply