Mijn MOC van een Maersk locomotief

We spreken van een "MOC" wanneer je met LEGO stenen zonder instructie aan de slag bent gegaan.
Forum rules
De Brickstow community is opgericht om het over LEGO te hebben. Ongepast taalgebruik hoort daar niet bij. Blijf ten allen tijde binnen het onderwerp om het gezellig te houden! Het Brickstow team zal bij het overtreden van de gebruikelijke omgangsnormen optreden tegen de overtreders.
JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Re: Mijn MOC van een Maersk locomotief

Post by JackBrick »

@Zabadak nog nieuwe ontwikkelingen over de informatie die je vond over het conflict tussen Maersk en LEGO?

Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Zabadak
Street tile
My LEGO city name: Zabatown

Community Awards

Post by Zabadak »

Er zijn geen nieuwe ontwikkelingen meer voor wat betreft nieuwe informatie over het conflict tussen Maersk en Lego. In dit geval betekent het niet "geen nieuws is goed nieuws" Ik trek daar wederom de conclusie uit dat er totaal geen nieuwe Maersk Lego sets meer uitkomen. Ik zal dus verder moeten speuren naar andere mensen met Custom Maersk sets. Ik heb nog wel een paar ideeën die ik in de toekomst wil maken. Maar de prijzen voor Maersk stenen rijzen de pan uit. Misschien moet ik uiteindelijk gaan voor de alternatieve kleur wat Lego gebruikt heeft bij de triple E. Het container schip. set 10241
Maar ik hoorde dat daar ook al mening verschil over was.
Kortom teleurstellend dat zulke grote firma's niet fatsoenlijk met elkaar kunnen omgaan

JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

Je conclusie is kort, krachtig en terecht denk ik! Ik ben wel des te meer benieuwd naar je eigen vervolgstappen? Ga je een poging doen om je loc te vertalen naar een instructie?
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Post Reply