Brick-print on Facebook | brick-print.nl

Minions release uitgesteld

Everything about LEGO not found on their website but somewhere else!
Forum rules
Everyone can start a topic, both Dutch and English topics are welcome / Iedereen kan een topic starten, Nederlands- en Engelstalige topics zijn welkom!
Post Reply
Bricksterdam
Brick
My LEGO city name: Brickswijk aan Zee / Bricksterdam

Community Awards

Flair

Minions release uitgesteld

Post by Bricksterdam »

Ik zag de bui al hangen toen de film ivm corona uitgesteld werd, maar Lego heeft nu op 2 na de nieuwe Minions sets offline gehaald en volgens Promobricks naar een onbekend later moment verschoven :shock:

Mogelijk komen die 2 sets nog wel 27-4 maar helaas voor mij zal het voor de kung-fu set langer wachten worden

Sarcasm is my oxygen :mrgreen:

JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Re: Minions release uitgesteld

Post by JackBrick »

Kan me voorstellen dat het erg a-relaxed is om een set waar je op zit te wachten ineens verdwijnt! :roll: Ik begrijp overigens wel de afweging van LEGO, het is natuurlijk wel gaaf als je de grote golf aan sets die bij zo'n film horen een beetje in de buurt van de première beschikbaar maakt, en niet ver daarvoor. Tenslotte snapt nog niemand die sets, want ze kennen de film nog niet.

Je schrijf Minion Ninja set? Heeft dat iets met dit te maken?
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Bricksterdam
Brick

Community Awards

Flair

Post by Bricksterdam »

Ik zei Kung Fu geen ninja's :lol: niettemin geweldig filmpje

Image

Deze dus

En bij de 5e film met minions kent iedereen de karakters wel, zal juist kans zijn voor een extra wave met minions set. Dus tuurlijk snap ik het maar had andere oplossing zo kort voor release niet erg gevonden ;)

JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Post by JackBrick »

Ow haha! :lol: Ach, Kung Fu, ninja's... bijna hetzelfde toch? Ik begrijp je frustratie! Ik heb zelf de films niet gezien, ik ga daarom ook niet heel erg "aan" op deze setjes. Ik hoop voor je dat het niet te lang op zich laat wachten!
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Bricksterdam
Brick

Community Awards

Flair

Post by Bricksterdam »

Het gaat meer om de onderdelen in nieuwe kleuren (hekjes en bananen in rood) en past bij de chinese nieuwjaarssets uiteraard. Die figuren enzo boeien me niet :lol:

En trouwens: despicable me niet gezien??? Damnnn wist niet dat het bestond, snel langs dokter want kan niet gezond zijn :mrgreen:

Post Reply