Brick-print on Facebook | brick-print.nl

Vervlogen tijden.. LEGOLAND 6672 Safari Jeep

Alles wat je niet in een specifieke categorie kwijt kan
Forum rules
De Brickstow community is opgericht om het over LEGO te hebben. Ongepast taalgebruik hoort daar niet bij. Blijf ten allen tijde binnen het onderwerp om het gezellig te houden! Het Brickstow team zal bij het overtreden van de gebruikelijke omgangsnormen optreden tegen de overtreders.
Post Reply
JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Vervlogen tijden.. LEGOLAND 6672 Safari Jeep

Post by JackBrick »

Een set die me heeeeel erg goed in het geheugen staat uit mijn kindertijd is deze:
Image (afbeelding van Toysperiod.com)

Tegenwoordig hebben we daar natuurlijk een enorme remake van in de nu-2020-city sets, maar die heeft met zijn 8-wijd bouw, gladde tegels met safaristickers en prachtige leeuw niet wat deze set had: WERKENDE VERING. Ik heb 3 van die veringen nog over, dingen zijn TE VET en super uniek volgens mij! Wie heeft deze nog meer?

Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Bricksterdam
Brick
My LEGO city name: Brickswijk aan Zee / Bricksterdam

Community Awards

Flair

Re: Vervlogen tijden.. LEGOLAND 6672 Safari Jeep

Post by Bricksterdam »

Foto doet t niet maar wist meteen welke je bedoelde ook al heb ik 'm nooit gehad. Maar zoals iedere keer met oude sets, je verraad wel ongeveer je leeftijd omdat we met dezelfde zijn opgegroeid :lol:

Jammer dat het aapje uit de roulatie is, had beter bij de Baracudda Bay gepast. En die veringselementen zijn tof, heb ze geloof ik in 2 andere sets uit die periode.
Sarcasm is my oxygen :mrgreen:

JackBrick
Site Admin
My LEGO city name: Brickstow & Brickberry Springs

Community Awards

Flair

Re: Vervlogen tijden.. LEGOLAND 6672 Safari Jeep

Post by JackBrick »

Bricksterdam wrote: Sun May 24, 2020 7:20 pm Maar zoals iedere keer met oude sets, je verraad wel ongeveer je leeftijd omdat we met dezelfde zijn opgegroeid :lol:
Met deze reactie ben ik niet de enige.. :mrgreen:
Jammer dat het aapje uit de roulatie is, had beter bij de Baracudda Bay gepast. En die veringselementen zijn tof, heb ze geloof ik in 2 andere sets uit die periode.
Die aap zat in IEDER piratensetje groot en klein in die tijd. Briljant ding!
Founding father of this website. 8-) | Are you up for the 2020 Giveaway contest!?

Post Reply